zondag 24 april 2011

In het wild.....

Wilde honden, puur zoals ze in de natuur leven. Hun gedragingen en het gedoe van alle dag. Sinds ik veel thuis zit kijken we veel naar National Geographic en ik ben enthousiast geworden voor de wilde honden... Wat een prachtige kop, en zijn het de diverse vachtkleuren die me aantrekken geen idee. De uitstraling en hetgeen ze voor staan vind ik prachtig. De natuur en het evenwicht onder deze honden tis echt waar prachtig om te zien. We kunnen nog veel leren van deze mooie beesten.

1 opmerking:

  1. Wat een pracht beest om te zien Kwam bij toeval op je blog terecht en zag de borders ja danwil ik wel even veder neuzen Het vorig stukje over het jongetje en 1 van je borders vind ik erg leuk en ken dat van mijn jongste border Ik ga je volgen en hoop dat je spoedig weer wat schrijft Groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen