zaterdag 5 maart 2011

Eagan en zijn aanlegtest

Voor onze Eagan was het ook zover, op naar Noordwijk "de prachtige locatie van Loek Geerlings" Als 1e moest ik met mijn mannetje aan de slag... (zenuwen ik, nooit ahum) De Jury had wat pech onderweg, dus Ron viel even in voor Pim. Eagan heeft zich van zijn goeie kant laten zien, en de uitslag was een GOED. Heerlijke uitslag om mee van het veld te komen. De functioneel was spannender, aangezien hij nog erg jong was voor deze keuring. Ook hier behaalde mijn mannetje een mooie Score een RUIM VOLDOENDE. Had ik een maandje of 4 gewacht had het een GOED geworden, er staat ook duidelijk op zijn formulier dat hij nog niet Af is..... :) De keurmeester viel voor zijn super karakter en zijn vriendelijkheid. Een echt werkhondje zei hij en dan ook nog een Fransman....:) Nu wordt het afwachten wanneer zijn verloofde haar loopsheid prijs gaat geven.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten